Kaupallistaminen

Kaupallistamisella saatat tuotteesi markkinoille myyntiin ja jakeluun. Kaupallistamisen suunnittelussa keskeisimpiä asioita ovat hinnoittelu, markkinointiviesti, kohderyhmät, myyntikanavan valinta, myynninedistäminen, asiakkaiden tavoittaminen ja tuotteen suojaaminen.
Tuotteen kaupallistaminen
Kun olet kaupallistanut tuotteesi, voit lanseerata sen markkinoille.
Markkinointi ja mainonta
Markkinointi ja mainonta ovat tärkeitä yrityksesi myynnin kannalta, mutta niihin liittyy myös paljon rajoituksia ja velvollisuuksia.
Myynti
Organisoimalla myynnin varmistat resurssien järkevän käytön ja laadit tarkat tehtävät ja toimintaohjeet.
Laadun varmistaminen ja kehittäminen
Laadulla tarkoitetaan kaikkia tuotteen piirteitä tai ominaisuuksia, joilla tuote täyttää asiakkaan tarpeet ja odotukset.