Tullineuvonta henkilöasiakkaille
- Palvelu
- Koko Suomi
- Julkinen palvelu
Tullineuvonta auttaa asiakkaita tulliasioinnissa. Neuvomme muun muassa maahantuontiverotukseen, matkustajatuomisiin ja tulli-ilmoittamiseen liittyvissä kysymyksissä.
Sähköisen tulli-ilmoittamisen tuki opastaa sähköisten tulli-ilmoitusten tekemisessä, liittyen muun muassa ilmoitusten tietosisältöön, virheilmoituksiin, käyttökatkoihin ja varamenettelyihin.
Toimi näin
Voit ottaa yhteyttä tullineuvontaan ja netti-ilmoittamiseen tukeen soittamalla tai kysymällä chatbotilta. Henkilöasiakkaan tuontitullauspalvelussa chat auttaa nimikeasioissa ma-pe 8-16.15.
Jos et voi asioida puhelimitse, chatbotin tai chatin avulla, voit lähettää kysymyksen kirjaamoon postitse tai sähköpostitse. Voit toimittaa kysymyksen myös lähimpään asiakaspalvelua tarjoavaan tullitoimipaikkaan kirjaamoon toimitettavaksi.
Kenelle ja millä ehdoin
Palvelu on maksuton.