suomi.fi
Siirry suoraan sisältöön.
Vastuuorganisaatio Lappeenrannan kaupunki

Asiakaspalvelu

  • Palvelu
  • Lappeenranta
  • Julkinen palvelu

Lappeenrannan kaupungin asiakaspalvelu on pyritty keskittämään asiakaspalvelukeskuksiin (kaupungintalolla ja Joutsenon kirjastolla). Tällä tavoin kuntalaiset voivat hoitaa kaikkia kaupungin palveluihin liittyviä asioitaan yhdessä paikassa, jossa asiakasneuvoja palvelee henkilökohtaisesti. Asiakasneuvojat hallitsevat laajasti kaupungin tarjoamiin palveluihin liittyvät asiat ja tarvittaessa neuvovat eteenpäin asianomaisen viranhaltijan luokse.

Asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä myös sähköpostilla, puhelimitse tai chat palvelun kautta. Voit lähettää palautetta tai kysyä kaupungin palveluista myös sähköisen palautejärjestelmän kautta.

Kuntalaiset voivat hoitaa hakemus- ja ilmoitusasioita yhä enemmän myös sähköisesti netissä. Asiakaspalvelukeskuksissa on asiakaspäätteitä tätä tarkoitusta varten. Asiakasneuvojat opastavat myös sähköisten palvelujen käytössä.

Asiakaspalvelukeskusten lisäksi mm. kulttuurilaitosten henkilökunta palvelee asiakkaitaan tuottamiinsa palveluihin liittyvissä asioissa omissa tiloissaan.

Matkailuneuvonta sijaitsee osoitteessa Brahenkatu 1, mutta myös asiakaspalvelukeskukset antavat matkailuneuvontaa tarvittaessa.

Asiakaspalvelukeskus Winkissä kaupungintalolla myydään lippuja mm. kaupungin tuottamiin kulttuuripalveluihin, mutta laskuja ei kuitenkaan voi maksaa.

Perustiedot

Palvelun toteuttaaLappeenrannan kaupunki
Palvelusta vastaaLappeenrannan kaupunki
Alue Lappeenranta
Palvelun kieletsuomi, englanti
Tekstistä vastaa: Lappeenrannan kaupunki
Päivitetty: 5.3.2020