suomi.fi
Siirry suoraan sisältöön.
Vastuuorganisaatio Turun kaupunki

Turun asiakaspalvelu

  • Palvelu
  • Turku
  • Julkinen palvelu

Turun asiakaspalvelusta saat opastusta ja neuvontaa kaupungin palveluihin liittyen. Yleisellä asiakaspalvelulla on puhelinpalvelu ja chat. Käyntiasiointi on Kauppatorin Monitorissa.

Kauppatorin Monitorissa toimii:

  • kaupungin ja Kelan yhteinen esteetön asiakaspalvelupiste
  • ikäihmisten palvelutori Poiju
  • matkailuneuvonta
  • Fölin asiakaspalvelu
  • International House Turku, joka tarjoaa maahanmuut ...

Toimi näin

Jos kaipaat opastusta tai neuvontaa Turun palveluihin liittyen, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse, chatin kautta tai asioimalla Kauppatorin Monitorissa.

Lisäksi voit olla yhteydessä sähköisesti tai puhelimitse Monitorissa sijaitseviin palveluihin:

  • International House Turku: Varaa käyntiaika verkkovarauslomakkeella tai soita International House Turun palvelunumeroon.
  • Föli: Fölin asiakaspalvelun tavoitat erillisestä Fölin omasta asiakaspalvelunumerosta. Voit myös asioida chatin välityksellä.
  • Matkailuneuvonnalla on oma palvelunumero ja chat, josta saat neuvontaa Turun alueen matkailuun liittyen.

Palvelun toteuttaa

Turun kaupunki

Palvelusta vastaa

Turun kaupunki
Tekstistä vastaa: Turun kaupunki
Päivitetty: 10.4.2024