suomi.fi
Siirry suoraan sisältöön.
Vastuuorganisaatio Mikkelin kaupunki

Kaupunginhallituksen avustukset

  • Palvelu
  • Mikkeli
  • Julkinen palvelu

Kaupunki myöntää vuosittain avustuksia rekisteröityjen järjestöjen toimintaan kaupungin elinvoimaisuuden, kaupunkilaisten hyvinvoinnin ja ympäristön vaikuttavuuteen sekä työllisyyden hoitoon. Avustusta voidaan hakea järjestön toiminnan perustehtäviin, vuokraan, ohjaajakuluihin ja niistä toimista aiheutuviin kuluihin, jotka edesauttavat järjestöä toteuttamaan kaupungin strategisia tavoitteita.

Toimi näin

Avustus haetaan sähköisesti

  1. Avaa hakemuslomake verkosta.
  2. Tunnistaudu palveluun henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.
  3. Täytä lomake ja lisää tarvittavat liitteet.
  4. Tarkista ja lähetä hakemus.
  5. Saat päätöksen hakemukseen sähköpostilla.

Mikäli joudut jättämään hakemuksen täyttämisen kesken, muista tallentaa se. Pääset jatkamaan hakemuksen tekemistä kirjautumalla palveluun uudestaan.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä ja tarvitset apua lomakkeen täyttämisessä, asiointipiste (puh. 015 194 2100) on apunasi. Muistathan, että asiointipisteellä on käytettävissä myös asiakaspäätteitä hakemusten täyttämistä varten.

Kenelle ja millä ehdoin

Avustushakemuksen liitteeksi tulee liittää edellisen vuoden tilinpäätösasiakirjat sekä toimintasuunnitelma- ja talousarvio avustusvuodelle.

Perustiedot

Palvelun toteuttaaMikkelin kaupunki
Palvelusta vastaaMikkelin kaupunki
Alue Mikkeli
Palvelun kielisuomi
Tekstistä vastaa: Mikkelin kaupunki
Päivitetty: 3.11.2020