Vastuuorganisaatio Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Verkkoasiointi rajat ylittävissä kuluttajaongelmissa
- Verkkoasiointi
Jos sinulla on vaatimuksia saamisesta toisessa EU-maassa olevaa myyjää kohtaan, saat asiasi parhaiten käsittelyyn olemalla yhteydessä Euroopan kuluttajakeskukseen. Kerro, mitä olet hankkinut, milloin, millä hinnalla ja millä maksutavalla. Selosta myös, mikä ongelmasi on, ja jos mahdollista, mikä vastapuolen näkemys asiassa on. Useimmiten asian selvittämiseksi tarvitaan myös seuraavat tiedot: tilau ...
Asioi verkossa
Lue lisää
- Euroopan kuluttajakeskuksen verkkosivutAvautuu uuteen ikkunaan.
Kun tarvitset tietoa siitä, miten teet reklamaation maiden rajat ylittävissä kuluttaja-ongelmissa, saat ohjeita Euroopan kuluttajakeskuksen verkkosivu
Yhteystiedot
Käytön tuki
Palveluaika ma-to klo 9-12, perjantaisin suljettu.
+358 295053090 Puhelu on maksullinen.
tai ekk@kkv.fiAvautuu uuteen ikkunaan.Palvelut
Tekstistä vastaa: Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Päivitetty: 14.7.2022