Asiakasohjaus ja neuvonta
- Palvelu
- Oulu
- Julkinen palvelu
Saat tietoa, ohjausta ja neuvontaa kaikista kaupungin palveluista Oulu10:n asiakasneuvonnasta. Tarvittaessa asiakaspalvelija ohjaa sinut kyseisen asian asiantuntijalle.
Oulu10:n asiointipisteissä voit hoitaa asioitasi ja tulostaa mm. lomakkeita asiakaspäätteillä, maksaa kaupungin laskuja, ostaa lippuja ja muita tuotteita. Voit myös hoitaa online-yhteydellä Kelan asioitasi.
Tarvittaessa saat myös opastusta verkkopalveluiden käytössä ja lomakkeiden täyttämisessä.
Voit hakea Oulu10:n asiointipisteistä Oulun kaupungin esitteitä.
Toimi näin
Kysy neuvoja OuluBotilta, puhelimitse, Suomi.fi-viestillä, sähköpostilla (oulu10[at]ouka.fi), Facebookissa, Twitterissä tai WhatsAppissa tai asioi paikan päällä Torikadun, Haukiputaan, Kiimingin, Oulunsalon, Ylikiimingin tai Yli-Iin asiointipisteessä.
Voit ladata OuluBotin mobiililaitteeseesi linkistä "OuluBotin verkkosivu". Noudata verkkosivulla kerrottuja ohjeita.
Lisätietoja Oulu10-palveluista voit katsoa myös Oulu10-esitteestä.
Kenelle ja millä ehdoin
Palvelu on maksuton.
Tulosteet ja kopiot ovat maksullisia.