suomi.fi
Siirry suoraan sisältöön.
Vastuuorganisaatio Sipoon kunta

Asiakaskokemuksen mittaaminen

  • Palvelu
  • Sipoo
  • Julkinen palvelu

Sipoon kunta mittaa asiakkaidensa kokemuksia ja kehittää palveluitaan palauteautomaattien avulla. Palauteautomaatteja löytyy SipooInfo-asiakaspalvelusta, kirjastosta, Nikkilän sosiaali- ja terveysasemalta sekä Söderkullan hammashoitolasta ja neuvolasta.

Kuinka onnistuimme tänään?

Voit kertoa asiakaskokemuksestasi valitsemalla palauteautomaatissa parhaiten kokemustasi kuvaavan susihymiön, jotka ovat numeroina arvosanat 0-3. Voit myös kertoa tarkemmin, mitkä asiat vaikuttivat kokemukseesi. Tulokset ovat nähtävillä Sipoon kunnan verkkosivuilla.

Kaikista annetuista vastauksista lasketaan kuukausittain keskiarvo asteikolla 0-3.

Palautteiden keskiarvot vuonna 2019 olivat:

  • Tammikuu 2,38
  • Helmikuu 2,58
  • Maaliskuu 2,35
  • Huhtikuu 2,46
  • Toukokuu 2,48
  • Kesäkuu 2,49
  • Heinäkuu 2,56
  • Elokuu 2,43
  • Syyskuu 2,43
  • Lokakuu 2,45
  • Marraskuu 2,48
  • Joulukuu 2,46

Perustiedot

Palvelun toteuttaaSipoon kunta
Palvelusta vastaaSipoon kunta
Alue Sipoo
Palvelun kieletsuomi, ruotsi
Tekstistä vastaa: Sipoon kunta
Päivitetty: 18.6.2021